torsdag 14. februar 2008

Saa saann gaar no dagan...

Etter en halv time her paa internettkafeen har jeg endelig faatt sjekket mailen og aapnet bloggen..arg.. I dag har det vaert nok en sloev dag, har stort sett gaatt og ventet paa et moete som skulle finne sted foer lunsj, under lunsj, etter lunsj..eller det blir vel kanskje i morgen..Begynner aa bli litt utaalmodig! Skulle moete laerlingene mine, det gleder jeg meg til. Da skal vi sette opp en timeplan, skal ha mest praksis, men jeg har ymtet frampaa at litt tavleundervisning vil vaere effektivt ogsaa. Naa er Margrethe og Kristin fra Kampala paa besoek +to fysioterapeuter fra KRIK som har hatt forstehjelpskurs her. Saa vi er noen mzungoer her naa, det er artig. Vafler og Uti var hage staar paa programmet!! Det er rimelig varmt her i dag, ryker lett rundt to liter vann for dagen i tillegg til drikke til maaltider. Ellers er det ikke saa veldig mye nytt, venter og venter..
Fikk forresten en gledelig mail fra Mathias, han var klar for Uganda i sommer, gleder meg hemningloest! Det blir kanskje i kombinasjon med harrytur til Svinesund hvis Ragnhild gidder... 1:Margrethe, Lisbeth og Kristin paa plass paa kjokkenet 2: Streetwalk, vi er ute og ser etter gatebarn 3og4: Fikk besok av en artig liten krabat i gaar som ble kveldens hoydepunkt

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann!! Gøy å følge meg på oppdateringene:)Du får kose deg i varmen mens jeg lader opp for en skikkelig vintertur:) Nyt livet! Jeg er selvfølgelig alltid klar for harrytur!! (Gjerne i en V70;)Hehe...
Hakuna matata