mandag 7. april 2008

Jeg vil bygge meg en gård...




Bjarne Brøndbo har hatt rett hele tiden, det ble Liv. Om det nå blir Rai-Rai gjenstår å se.

Takk for engasjementet i avstemninga, imponerende at Liv tok halvparten av stemmene. Er det alle Livene jeg kjenner som har vært inne og stemt? Kjenner fem stykker tror jeg..


Nelson tok seg av gutta i går, demontering av tannstanga på CROs Hilux og litt småplukk på en Corolla han kom drassende med. Leide inn en sveiser til å lappe hullene i min bil, så vi kunne ikke holde på med den.

Dermed hadde jeg muligheten til å gå rundt i byen og handle inn til husbygging. Sag, litt spiker og noen stråmatter. Så var det bare å sette i gang. Ganske fornøyd med resultatet, og det tror jeg dyra var og. Hønsene fikk vagle å sove på, og Liv kunne kose seg under tak. Man får nesten ikke mer idyll enn et lite stråhus med ei geit, tre høns og en liten bananpalme utenfor.Jeg, Ronald og Liv foran mesterverket. Liv så engasjert at hun gikk opp på to.
En lykkelig familie går til ro for kvelden.

Ingen kommentarer: